Bestellen & BetalenMet welke betaalmethodes kan ik betalen?
Om iedereen zijn eigen favoriete betaalmethode te laten gebruiken hebben wij zo veel mogelijk betaalopties aanstaan:
Zo kan je met IDEAL betalen, Creditcard, Apple Pay en handmatige overschrijving en voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact betalen. Lees meer Ik heb verkeerde adresgegevens ingevuld, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat het huisnummer soms 2x op uw factuur staat, dit is geen probleem en hoeft u niet te melden; dit controleren wij altijd zelf. Belangrijk is dat de postcode en het huisnummer correct zijn, aangezien het pakketlabel hierop gebaseerd wordt. Als u een fout heeft gemaakt, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om dit door te geven.
Heeft u een typ fout gemaakt in uw emailadres, dan ontvangt u geen email met factuur en track en trace en indien u gekozen heeft voor bezorgen bij servicepunt dan kan het zijn dat u geen code krijgt om het pakket op te halen.
Het is dus ook belangrijk om dit gelijk aan ons door te geven. Lees meer Kan ik een bestelling ook contant betalen met afhalen?
Helaas is dit niet mogelijk. Wij doen alle betalingen digitaal. Zo kunnen we uw bestelling en betaling altijd terugvinden. Lees meer Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij ons kunt u per artikel de levertijd zien, vermeld bij de productomschrijving. Staat er "1-2 werkdagen", dan hebben wij dit artikel op voorraad. Indien u dit artikel voor 15:00 uur bestelt, wordt het dezelfde dag nog verzonden en heeft u het in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Staat er "2-5 werkdagen", dan hebben wij het product zelf niet op voorraad, maar een van onze leveranciers wel. Zodra u dit artikel bestelt, gaan wij het direct bestellen bij onze leverancier.
Let op: we versturen alleen complete orders. Bestelt u een product met 1-2 werkdagen levertijd en een product met 2-5 werkdagen levertijd, dan wordt de bestelling verstuurd zodra het artikel met 2-5 werkdagen levertijd bij ons binnen is. Lees meer Is mijn bestelling gelukt? Ik heb nog geen bevestiging ontvangen.
U ontvangt altijd een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. Als u deze niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spamfolder. Het is ook mogelijk dat er een typfout is gemaakt bij het invullen van uw e-mailadres.
Neem contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij controleren graag voor u of de bestelling goed is doorgekomen. Lees meer Retourneren & GarantieHet artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat nu?
Wij proberen elke bestelling zo goed mogelijk te verpakken om schade te voorkomen. Helaas kan het soms toch een keer voorkomen dat u een artikel kapot ontvangt. Stuur ons een email of WhatsApp met foto's van het artikel dat kapot is en wij zorgen dat u een nieuw exemplaar ontvangt. Lees meer Ik wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk?
Indien u een artikel wilt retourneren dan kunt u retouraanvraag doen via onze webshop. Onderaan de webshop bij het kopje "Klantenservice" staat retourneren. Hier kunt u alle gegevens invullen. Zodra u dit ingevuld heeft kunt u het artikel inpakken en versturen naar:
Retourafdeling
Lindenlaan 20
3862EM Nijkerk
Ook is het mogelijk om zonder retour retouraanvraag het artikel retour te sturen, in dit geval dient u een pakbon of factuur bij te voegen zodat wij kunnen achterhalen wie het artikel heeft teruggestuurd.
Hou er wel rekening mee dat de kosten en het risico voor het retour sturen voor eigen rekening zijn. Lees meer