Bestellen & BetalenMet welke betaalmethodes kan ik betalen? Om iedereen zijn eigen favoriete betaalmethode te laten gebruiken hebben wij zo veel mogelijk betaalopties aanstaan:
Zo kan je met IDEAL betalen, Creditcard, Apple Pay en handmatige overschrijving en voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact betalen. Lees meerIk heb verkeerde adresgegevens ingevuld, wat moet ik doen? Het kan voorkomen dat het huisnummer soms 2x op uw factuur staat, dit is geen probleem en hoeft u niet te melden; dit controleren wij altijd zelf. Belangrijk is dat de postcode en het huisnummer correct zijn, aangezien het pakketlabel hierop gebaseerd wordt. Als u een fout heeft gemaakt, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om dit door te geven.
Heeft u een typ fout gemaakt in uw emailadres, dan ontvangt u geen email met factuur en track en trace en indien u gekozen heeft voor bezorgen bij servicepunt dan kan het zijn dat u geen code krijgt om het pakket op te halen.
Het is dus ook belangrijk om dit gelijk aan ons door te geven. Lees meerKan ik een bestelling ook contant betalen met afhalen? Helaas is dit niet mogelijk. Wij doen alle betalingen digitaal. Zo kunnen we uw bestelling en betaling altijd terugvinden. Lees meerWanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij ons kunt u per artikel de levertijd zien, vermeld bij de productomschrijving. Staat er "1-2 werkdagen", dan hebben wij dit artikel op voorraad. Indien u dit artikel voor 15:00 uur bestelt, wordt het dezelfde dag nog verzonden en heeft u het in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Staat er "2-5 werkdagen", dan hebben wij het product zelf niet op voorraad, maar een van onze leveranciers wel. Zodra u dit artikel bestelt, gaan wij het direct bestellen bij onze leverancier.
Let op: we versturen alleen complete orders. Bestelt u een product met 1-2 werkdagen levertijd en een product met 2-5 werkdagen levertijd, dan wordt de bestelling verstuurd zodra het artikel met 2-5 werkdagen levertijd bij ons binnen is. Lees meerIs mijn bestelling gelukt? Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. U ontvangt altijd een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. Als u deze niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spamfolder. Het is ook mogelijk dat er een typfout is gemaakt bij het invullen van uw e-mailadres.
Neem contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij controleren graag voor u of de bestelling goed is doorgekomen. Lees meer
Bezorging & AfhalenWanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik bestel? Als u een bestelling plaatst en deze wilt afhalen, nemen wij meestal binnen een half uur contact met u op om een afspraak te plannen. Als de onderdelen op voorraad zijn, kunt u uw bestelling al binnen een half uur ophalen. Afspraken kunnen van maandag t/m zondag, zowel overdag als 's avonds, worden gemaakt. Lees meerOp welk adres kan ik mijn bestelling afhalen? U kunt u bestelling afhalen indien u een afspraak met ons gemaakt heeft op:
Lindenlaan 20, 3862EM Nijkerk
Wij hebben geen fysieke winkel dus langs komen zonder bestelling of afspraak kan helaas niet. Lees meer
Retourneren & GarantieHet artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat nu? Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zorgvuldig te verpakken en schade tijdens het transport te voorkomen. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen toch gebeuren dat een artikel beschadigd aankomt. In dat geval kunt u ons een e-mail of WhatsApp-bericht sturen met duidelijke foto’s van het beschadigde artikel. Wij zorgen er dan voor dat u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar ontvangt.
Let op: deze regeling geldt alleen voor producten die daadwerkelijk beschadigd zijn. Als alleen de verpakking (zoals de doos of seal) beschadigd is, kunt u het artikel uiteraard retourneren, maar in dat geval kunnen wij de retourzending helaas niet kosteloos vergoeden. Lees meerIk wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk? Indien u een artikel wilt retourneren dan kunt u retouraanvraag doen via onze webshop. Onderaan de webshop bij het kopje "Klantenservice" staat retourneren. Hier kunt u alle gegevens invullen. Zodra u dit ingevuld heeft kunt u het artikel inpakken en versturen naar:
Retourafdeling
Lindenlaan 20
3862EM Nijkerk
Ook is het mogelijk om zonder retour retouraanvraag het artikel retour te sturen, in dit geval dient u een pakbon of factuur bij te voegen zodat wij kunnen achterhalen wie het artikel heeft teruggestuurd.
Hou er wel rekening mee dat de kosten en het risico voor het retour sturen voor eigen rekening zijn. Lees meer